Lähdimme mukaan Pahimman yli -kampanjaan
Me Webscalessa haluamme ottaa huomioon erilaiset elämäntilanteet osana työntekoa. Kannamme vastuuta työntekijöistämme ja haluamme olla myös aktiivinen toimija yhteiskunnassa . Tiedostamme sen ikävän totuuden, että kaikilla ei ole asiat tällä hetkellä hyvin – monet perheet ovat joutuneet taloudelliseen ahdinkoon koronaviruksen aiheuttaman tilanteen myötä.
Halusimme osaltamme auttaa osallistumalla Pahimman yli -kampanjaan lahjoittamalla siihen 20 euroa per Webscalen työntekijä. Samalla haastamme mukaan seuraavat yhteistyöverkostomme tahot: Qvik , Bitfactor , Emine , Vere ja Modern Marketing. Otatteko haasteen vastaan ja haastatte edelleen 5 yritystä tai organisaatiota mukaan?

Pahimman yli on haastekampanja, joka perustettiin keräämään ruoka-apua niille vähävaraisille lapsiperheille, joiden elämää ja toimeentuloa koronakriisin vaikutukset kolhaisevat kovimmin. Lahjoitukset menevät Hope ry:lle, joka jakaa lahjoitukset perheille 300 euron arvoisina ruoka-apulahjakortteina. Lahjakortilla apua tarvitset perheet voivat hankkia välttämättömiä elintarvikkeita ja hygieniatuotteita, tarpeidensa mukaan. Hope – Yhdessä ja Yhteisesti ry on valtakunnallinen hyväntekeväisyysjärjestö, joka on auttanut vähävaraisia ja äkillisen kriisin kohdanneita lapsiperheitä ja huostaanotettuja lapsia Suomessa jo vuodesta 2009. Lue kampanjasta lisää ja osallistu: https://pahimmanyli.fi/