Asiakastyytyväisyys etusijalla - Uusimmat AWS-kumppanikyselyn tulokset

Tero Kauhanen • 21. marraskuuta 2023

Vahvalla asiantuntemuksella pilvi- ja ohjelmistokehityksen saralla, Webscale on jälleen saanut tunnustusta asiakastyytyväisyydessä. Vuoden 2023 AWS Partner Networkin (APN) kumppanikyselyssä saavutimme merkittävän NPS-luvun 85, mikä on osoitus asiakkaidemme vahvasta luottamuksesta ja tyytyväisyydestä palveluihimme.


NPS, eli Net Promoter Score, on asiakastyytyväisyyden mittari, joka kertoo, kuinka todennäköisesti asiakkaamme suosittelisivat palvelujamme muille. Se lasketaan asiakkaiden antamien suosituspisteiden perusteella. Korkea NPS-luku, kuten meidän 85, on merkki siitä, että suurin osa asiakkaistamme ovat vahvoja suosittelijoita.


AWS Partner Network Customer Satisfaction

AWS Partner Network Customer Satisfaction (APN CSAT) on ohjelma, joka tarjoaa kumppaneille tietoa asiakkaiden tyytyväisyydestä ja palautteesta. Tämän ohjelman kautta saamme arvokasta palautetta asiakkailtamme, mikä auttaa meitä ymmärtämään heidän tarpeitaan ja parantamaan palvelujamme.


Tässä muutamia asiakkaidemme antamia palautteita:

  • "Excellent team working for us. These guys know AWS and their skills are beyond other providers we have used."
  • "Fast reacting, excellent competence, deep knowledge of AWS products and managed services and especially how to utilize them in creating business services, doing frameworks and processes to support a wide range of use cases in coherent manners."
  • "The service has always been excellent, and they respond quickly, take issues seriously and go out of their way to find solutions."
  • "Good knowledge of technologies. Listens to their clients needs and finds the best solution."


Oikealla tiellä - sitoutumistamme ja kykyämme reagoida nopeasti arvostetaan 

Nämä palautteet ovat meille yhtiönä erittäin arvokkaita. Ne vahvistavat, että olemme oikealla tiellä ja että asiakkaamme arvostavat sitoutumistamme, ammattitaitoamme ja kykyämme reagoida nopeasti heidän tarpeisiinsa. 

Palautteet auttavat meitä myös tunnistamaan alueita, joissa voimme vielä kehittyä. Vaikka NPS-lukumme on korkea, emme tyydy pelkästään nykyiseen tilanteeseen. Pyrimme jatkuvasti kehittymään, pysymään teknologian aallonharjalla ja palvelemaan asiakkaitamme entistä paremmin.


Kiitämme asiakkaitamme luottamuksesta, jonka olette meille osoittaneet. Haluamme myös kiittää koko Webscalen henkilöstöä erinomaisesta työstä ja sitoutumisesta, mikä on olennainen osa menestystämme. Olemme ylpeitä siitä, että saamme olla mukana luomassa kestäviä ja skaalautuvia digitaalisia palveluita yhdessä asiakkaidemme kanssa.

Viimeisimmät kirjoitukset

Webscale viisi vinkkiä pilvikulujen hallintaan
23. huhtikuuta 2025
Julkinen pilvi on tuonut mukanaan ennennäkemätöntä skaalautuvuutta, joustavuutta ja nopeutta, mutta pilven käyttöönoton seurauksena myös kulut saattavat karata pilviin. Julkisen pilven hyödyntäminen vaatii myös erilaista suhtautumista kuluihin, kun pääomaa ei tarvitse varata omaan laitteistoon.
Pulvipulssi_webscale
17. huhtikuuta 2025
Pilvipulssi tuo ajankohtaiset uutiset julkipilvimarkkinoilta suoraan asiantuntijoiltamme. Tutustu SST-kehykseen, joka helpottaa full stack -sovellusten rakentamista omalle infrastruktuurille. Se tarjoaa selkeän ja abstraktoidun tavan määritellä koko sovelluksen rakenne.
Max Niskanen, Webscale Head of Sales
8. huhtikuuta 2025
Webscalen myyntitiimi vahvistuu, kun Max Niskanen liittyi joukkoomme Head of Sales -roolissa. Max tuo mukanaan yli kymmenen vuoden kokemuksen IT-alan myynnistä ja liiketoimintajohdosta. Teknologian lisäksi Maxin intohimoihin kuuluvat hapanjuurileivonta, historia ja vaellukset luonnossa.
Pilvipulssi
20. maaliskuuta 2025
Pilvipulssi tuo ajankohtaiset uutiset julkipilvimarkkinoilta suoraan asiantuntijoiltamme. Serverless Framework v3 on elinkaarensa päässä ja organisaatiot joutuvat nyt pohtimaan päivittävätkö seuraavaan versioon vai siirtävätkö softat kokonaan toiseen työkaluun.
Lisää kirjoituksia