Asiakastyytyväisyys etusijalla - Uusimmat AWS-kumppanikyselyn tulokset

Tero Kauhanen • marrask. 21, 2023

Vahvalla asiantuntemuksella pilvi- ja ohjelmistokehityksen saralla, Webscale on jälleen saanut tunnustusta asiakastyytyväisyydessä. Vuoden 2023 AWS Partner Networkin (APN) kumppanikyselyssä saavutimme merkittävän NPS-luvun 85, mikä on osoitus asiakkaidemme vahvasta luottamuksesta ja tyytyväisyydestä palveluihimme.


NPS, eli Net Promoter Score, on asiakastyytyväisyyden mittari, joka kertoo, kuinka todennäköisesti asiakkaamme suosittelisivat palvelujamme muille. Se lasketaan asiakkaiden antamien suosituspisteiden perusteella. Korkea NPS-luku, kuten meidän 85, on merkki siitä, että suurin osa asiakkaistamme ovat vahvoja suosittelijoita.


AWS Partner Network Customer Satisfaction

AWS Partner Network Customer Satisfaction (APN CSAT) on ohjelma, joka tarjoaa kumppaneille tietoa asiakkaiden tyytyväisyydestä ja palautteesta. Tämän ohjelman kautta saamme arvokasta palautetta asiakkailtamme, mikä auttaa meitä ymmärtämään heidän tarpeitaan ja parantamaan palvelujamme.


Tässä muutamia asiakkaidemme antamia palautteita:

  • "Excellent team working for us. These guys know AWS and their skills are beyond other providers we have used."
  • "Fast reacting, excellent competence, deep knowledge of AWS products and managed services and especially how to utilize them in creating business services, doing frameworks and processes to support a wide range of use cases in coherent manners."
  • "The service has always been excellent, and they respond quickly, take issues seriously and go out of their way to find solutions."
  • "Good knowledge of technologies. Listens to their clients needs and finds the best solution."


Oikealla tiellä - sitoutumistamme ja kykyämme reagoida nopeasti arvostetaan 

Nämä palautteet ovat meille yhtiönä erittäin arvokkaita. Ne vahvistavat, että olemme oikealla tiellä ja että asiakkaamme arvostavat sitoutumistamme, ammattitaitoamme ja kykyämme reagoida nopeasti heidän tarpeisiinsa. 

Palautteet auttavat meitä myös tunnistamaan alueita, joissa voimme vielä kehittyä. Vaikka NPS-lukumme on korkea, emme tyydy pelkästään nykyiseen tilanteeseen. Pyrimme jatkuvasti kehittymään, pysymään teknologian aallonharjalla ja palvelemaan asiakkaitamme entistä paremmin.


Kiitämme asiakkaitamme luottamuksesta, jonka olette meille osoittaneet. Haluamme myös kiittää koko Webscalen henkilöstöä erinomaisesta työstä ja sitoutumisesta, mikä on olennainen osa menestystämme. Olemme ylpeitä siitä, että saamme olla mukana luomassa kestäviä ja skaalautuvia digitaalisia palveluita yhdessä asiakkaidemme kanssa.

Viimeisimmät kirjoitukset

Webscalen konsultteja.
03 May, 2024
Kysy konsultilta -blogisarjassa konsulttimme tekevät selkoa alan termeistä ja ilmiöistä. Vastaukset on mitoitettu sopimaan pieneenkin tiedonnälkään. Tällä kertaa selvitämme, miten FinOps auttaa pilvikustannuksissa?
Webscalen konsultteja.
26 Apr, 2024
Kysy konsultilta -blogisarjassa konsulttimme tekevät selkoa alan termeistä ja ilmiöistä. Vastaukset on mitoitettu sopimaan pieneenkin tiedonnälkään. Tällä kertaa selvitämme, mikä on AWS Landing Zone?
Webscalen konsultteja.
19 Apr, 2024
Kysy konsultilta -blogisarjassa konsulttimme tekevät selkoa alan termeistä ja ilmiöistä. Vastaukset on mitoitettu sopimaan pieneenkin tiedonnälkään. Tällä kertaa selvitämme, mitä on DevSecOps?
Webscalen konsultteja.
12 Apr, 2024
Kysy konsultilta -blogisarjassa konsulttimme tekevät selkoa alan termeistä ja ilmiöistä. Vastaukset on mitoitettu sopimaan pieneenkin tiedonnälkään. Tällä kertaa selvitämme, mikä on Serverless Framework?
Lisää kirjoituksia
Share by: