Asiakkaidemme kiitokset lämmittävät – NPS-tuloksemme 100!

Tero Kauhanen • 4. lokakuuta 2024

Asiakastyytyväisyys on jokaisen yrityksen menestyksen kulmakivi, ja meille Webscalella se on yksi tärkeimmistä toimintamme mittareista. Tänä vuonna toteuttamamme NPS-kysely osoitti jälleen, että panostuksemme osaamisen ja palveluiden kehittämiseen sekä luottamuksellisten asiakassuhteiden rakentamiseen kantavat hedelmää.


Tuloksemme – NPS 100 – ei ole pelkkä luku; se on osoitus siitä, että olemme onnistuneet tuottamaan asiakkaillemme todellista arvoa yhteistyökumppanina. Syksyn viileneviin päiviin tällaiset uutiset tuovat erityistä lämpöä ja iloa.

NPS-tuloksesta tänä ja viime vuonna

NPS, eli Net Promoter Score, mittaa asiakkaiden halukkuutta suositella meitä yhteistyökumppanina. Asteikolla -100 ja +100 välillä 100 on korkein mahdollinen tulos ja upea osoitus asiakkaidemme tyytyväisyydestä.

Viime vuonna NPS-tuloksemme oli jo loistava: 95. Saimme tuolloin arvokkaita näkemyksiä siitä, mikä tekee yhteistyöstämme erinomaista ja missä voisimme vielä kehittyä. Olemme tarttuneet tähän palautteeseen ja tehneet määrätietoista työtä parantaaksemme palveluja ja toimintojamme entisestään.

Mitä NPS 100 meille merkitsee?

Olemme erittäin kiitollisia ja otettuja siitä, että asiakkaamme arvostavat yhteistyötämme ja kokevat sen hyödylliseksi. Vaikka tuloksemme on korkein mahdollinen, emme pysähdy tähän. Palautteiden avulla olemme jo tunnistaneet kehittämiskohteita, ja jatkamme työtämme palveluiden ja prosessiemme kehittämiseksi. Haluamme ansaita asiakkaidemme luottamuksen joka päivä, jokaisessa kohtaamisessa.

NPS 100 on kunnianosoitus koko tiimillemme. Webscalella on sitoutunut ja asiantunteva porukka, joka tekee joka päivä parhaansa asiakkaidemme menestyksen eteen. Haluan kiittää koko henkilöstöämme upeasta työstä ja omistautumisesta tavoitteiden saavuttamiseksi!

Kiitos asiakkaillemme

Suurin kiitos kuuluu asiakkaillemme. Olemme ylpeitä saadessamme tehdä yhteistyötä kanssanne, ja arvostamme suuresti luottamustanne ja palautettanne. Teidän ansiostanne meillä on mahdollisuus kehittyä ja kasvaa.

Syksy on täynnä uusia mahdollisuuksia, ja odotamme innolla tulevia kohtaamisia!


Tero Kauhanen

Toimitusjohtaja

Viimeisimmät kirjoitukset

Webscale viisi vinkkiä pilvikulujen hallintaan
23. huhtikuuta 2025
Julkinen pilvi on tuonut mukanaan ennennäkemätöntä skaalautuvuutta, joustavuutta ja nopeutta, mutta pilven käyttöönoton seurauksena myös kulut saattavat karata pilviin. Julkisen pilven hyödyntäminen vaatii myös erilaista suhtautumista kuluihin, kun pääomaa ei tarvitse varata omaan laitteistoon.
Pulvipulssi_webscale
17. huhtikuuta 2025
Pilvipulssi tuo ajankohtaiset uutiset julkipilvimarkkinoilta suoraan asiantuntijoiltamme. Tutustu SST-kehykseen, joka helpottaa full stack -sovellusten rakentamista omalle infrastruktuurille. Se tarjoaa selkeän ja abstraktoidun tavan määritellä koko sovelluksen rakenne.
Max Niskanen, Webscale Head of Sales
8. huhtikuuta 2025
Webscalen myyntitiimi vahvistuu, kun Max Niskanen liittyi joukkoomme Head of Sales -roolissa. Max tuo mukanaan yli kymmenen vuoden kokemuksen IT-alan myynnistä ja liiketoimintajohdosta. Teknologian lisäksi Maxin intohimoihin kuuluvat hapanjuurileivonta, historia ja vaellukset luonnossa.
Pilvipulssi
20. maaliskuuta 2025
Pilvipulssi tuo ajankohtaiset uutiset julkipilvimarkkinoilta suoraan asiantuntijoiltamme. Serverless Framework v3 on elinkaarensa päässä ja organisaatiot joutuvat nyt pohtimaan päivittävätkö seuraavaan versioon vai siirtävätkö softat kokonaan toiseen työkaluun.
Lisää kirjoituksia